duminică, 10 martie 2013

Spitale și oameni

Bă! Românii sunt și proști câteodată. Bine, doar unii și doar la anumite capitole.

S-au învățat prost - și totodată și pe medici- să dea bani medicului, asistentei, infirmierei, liftierei și mai au puțin până să dea bani și ăleia care curăță wc-ul. Dacă ești asigurat și aterizezi la spital , intervențiile nu se plătesc!!!! Medicul are salariu, asistenta și restul personalului la fel. Și asta e meseria lor. De ce să scot eu 100-200 lei din buzunar pentru o operație de apendicită- cazul meu- când medicul, prin meseria lui, trebuie să mi-o facă?!
Toate babele din salon vuiau. Vine una operată de fiere. cât ai dat fată maică, cât ai dat la medic? da la asistentă? da la medicul anestezist? strigă glasuri de copii babe. Ba una a dat 5 lei la infirmiera care i-a făcut clisma. De ce?! Oare îi bagă mai cu delicatețe un furtun în cur? Furtunul tot în cur intră, și dacă îi dai ăleia 5 lei și dacă nu.

După 4 zile de spitalizare pot spune că durerile sunt aceleași și la mine, și la colega de salon care a băgat 200 lei în buzunarul medicului. Medicul a făcut tot posibilul ca operația să fie ușoară și să nu mă panichez deloc. (Probabil se prinsese că dacă mă sperie sar pe geam cu tot cu anestezia făcută). Asistentele au fost foarte amabile fără să le dau vreo atenție, fără să le flutur vreun leu pe sub nas, mi-au făcut tratamentele cum trebuie, au venit noaptea să-mi facă un calmant fără să comenteze, mi-au dat suvenir niște fiole cu calmante și m-au lăsat să și fumez :D. Cei care se ocupă de pansat au fost la fel de drăguți, infimirmierele m-au ajutat cu orice aveam nevoie. Toate astea fără să le dau vreun ban.

Aaaa, au fost și vreo două cazuri în care îmi venea să arunc asistenta pe geam. Doar că am ajuns eu la o concluzie: cu cât e mai urâtă cu atât e mai ciufută din cauza frustrărilor.

So....mai lăsați atențiile astea bănești prin spitale (aici nu vorbim de clinicile private).

Și, pe final, nu mă pot abține: urât cu spitalele, operațiile și babele din salon. Și urâtă și perioada de după. Dar cât există compot de ananas, parcă mai am o speranță!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu