luni, 26 mai 2014

auuuch!

blestemate fie entorsele mușchilor dorsali și blestemat fie unguentul!

azi, în sfârșit, îmi făcui curaj să mă duc la medic pentru niște dureri de spate supărătoare. după ce tremurai ca varga în sala de așteptare- eram convinsă că cedează plămânul după atâtea și atâtea țigări- aflai că am doar o entorsă a mușchilor dorsali care se tratează cu creme, unguent și mișcare. buuun, plecai acasă fericită că nu mă curăț de cancer la plămâni, dar uitai să trec pe la farmacie să-mi cumpăr unguent. așa că, după ce ajunsei acasă și dădui marea veste: nu crăp anul ăsta!, îi făcui o vizită lu` mamaia. la cei 70+ ani ai ei, mă gândi că precis are niște unguent pentru durerile de șale. bineînțeles, mamaia chiar avea niște unguent „ d-ăla bun de înțeapă, maicăăăă, de te ia dracu”. luai unguentul și mă întorsei acasă. după ce trăsăi pijamul pe mine, o chemai pe mami să-mi facă frecție. hmm, senzația pe care mi-o lăsa crema pe piele era minunată, așa că insistai „mai pune, mami, mai pune”. la un moment dat, mama închise tubul de unguent, zise ea că e suficient. dar eu, lacomă, insistai în continuare. nu mă săturai nici după ce mama îmi zise că o ustură nasul de la unguentul vieții. în fine. termină dumneaei cu frecția și plecă. mă lăsă acolo, cu o tonă de unguent în piele- așa cerusem eu, normal- și acum, ce fac eu acum?! mă zbat în chinuri. unguentul ăsta o fi el bun, dar e ca o bombă cu efect întârziat. primele 10 minute au fost minunate, dar acum simt că ard în flăcări, mai rău ca Anna Lesko. mă ustură tot spatele, mă simt biciuită, arsă în Iad, apoi atinsă cu cuburi de gheață și tot așa. la infinit. senzația e nasoală răăăău de tot. un fier de călcat bine încins se plimbă pe spatele meu!

acum nu prea știu pe cine să înjur- la dureri înjuri, că ești om. ori pe mine că am fost lacomă și nu mi-au ajuns primele straturi de unguent, ori pe ăștia care uită să scrie în prospect că efectul are loc după 10-15 minute. mama știa ce știa, iar mamaia, sigur, nu are nicio vină, ea mă atenționase cam cât de tare „înțeapă” unguentul-minune.

Un comentariu :

  1. iti zic din propria experienta, ma bucur ca cel putin este asa cum este si nu mai rau de atat.

    RăspundețiȘtergere