duminică, 9 februarie 2014

Oh, tu, primăvară!

Azi m-am trezit la 4. p.m. Da, am dormit cam mult, se prea poate. Am visat bilete la Deep Purple, și, cum unele vise devin realitate, am și biletul, acum, undeva pus bine. Am dormit cu ferestrele deschise puțin, să mai iasă fumul. Și când m-am trezit miroasea a primăvară! Nici măcar nu mai aveam nevoie de cafea, în aer plutea euforia specifică primăverii, euforie care, ohdoamne, mă va izbi în curând din plin. Am ieșit din casă și nu-mi venea să cred că, în sfârșit, scap de iarna asta grea care m-a derutat complet. Mi-e greu să descriu în cuvinte....atmosfera de primăvară se simte până-n măduva oaselor. Zăpada se topește, pic, pic. Singurul dezavantaj e ca mai pică bucăți de gheață de pe clădiri, dar o să merg pe mijlocul străzii, nu-i panică. Pe la 5, am prins cel mai frumos apus de soare. Cerul luase foc. Iar orașul se dezmorțește. Abia aștept să înverzească copacii, să se trezeasca doamna natură la viața. Primăvară, bine-ai venit, te așteptam cu sufletul la gură:)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu